keskiviikko 23. maaliskuuta 2016



Mitäpä tässä



Olen tuorepuristellut. 


Ja vienyt naamani puristeltavaksi. Ensimmäistä kertaa elämässäni. (Hoito jos toinenkin. Kesti yli tunnin. Oli ihanan rentouttavaa. Ja naama läikykäs pari päivää)


Valonmäärä lisääntyy.


Minulla on projekti.


Pikkublenderissäni hujauksessa surautettu pinaattipesto on maistunut pastan kanssa useampaankin otteeseen.


Olen tutkinut kaaleja.


Kiinankaali on kieltämättä aika mainio tapaus.


Ja mango ehkä tämän hetken miellyttävin hedelmä.


Juhlimme 70-lukuisissa hippitunnelmissa. (Oikeastaan minun ei edes pitänyt mennä näihin kemuihin, kun halusin ennemmin viettää perjantai-iltani Jumping Fitness -tunnilla ja skypettämällä vanhempieni kanssa. Mutta sitten oivalsin, että voin saada kaiken. Joten otin taksin takaisin työpaikalle siinä ilta-yhdentoista hujakoilla.)







Nautin hämmästyttävän hurmaavasta brunssista eräänä arkipäivänä.


Yritin vaikuttaa.


Tulispa jo kunnolla kevät! huudahdan toistamiseen.




Luulenpa sen olevankin lähellä, hyvin lähellä!

Mukavaa pääsiäisen aikaa kullat!

6 kommenttia :

  1. Halusin vaan kommentoida, etta mulla tulee aina tosi hyva mieli sun postauksista! Ihania vareja ja juttuja ja myos ihan tavallista eloa! Kiitos kaunis siis tasta! :)
    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun kommentoit! Ja kiitos kun luet :)

      Poista
  2. Tulee niiiiiiin hyvä mieli sun postauksista ja ikävä Berliiniin! Sulla mahtaa olla kiva työpaikka:) Ihanaa pääsiäistä!
    -A-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla! ^^ On etuoikeutettu olo saada olla töissä firmassa jossa työntekijöistä todella pidetään hyvää huolta. Ihanaa pääsiäistä sinullekin! :)

      Poista
  3. Mutta sitten oivalsin, että voin saada kaiken. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki on suhteellista / mahdollista / yhtä suurta järjestelykysymystä :)

      Poista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>