sunnuntai 8. maaliskuuta 2015



Kengät, kengät, kengät


Nyt on pakko hehkuttaa: meikällä ei ole nimittäin ikuna ollut näin hyvä kenkätilanne! Äiti kävi pari viikkoa sitten kylässä ja vähän harjoitettiin shoppailutoimintaa (krhm!). Kirsikaksi kakun päälle saapui viikko sitten DefShopin paketti, joka sisälsi harmaat Dr. Martensit! Kyseisistä kengistä olen haaveillut itse asiassa vuosia (siitä lähtien kun harmaat maiharini irtisanoivat itsensä). Kenkiä ensi kertaa sovittaessani meinasin jo vähän pelästyä - sen verran nafteilta ne tuntuivat. Puristivat erityisesti jalkapöydästä. Asiaa googleteltuani kuitenkin oivalsin, että moinen kuuluu asiaan: kengät pitää ajaa sisään kunnolla, minkä jälkeen niistä saa vuosikausia kestävät ystävät. (Tässä oivat ohjeet kuinka sisäänajaa Doc Martensit (pitää vielä itsekin käydä hankkimassa vauvaöljyä)). Niinpä olen totutellut kenkiin pari tuntia aina iltaisin, ja tänään, aurinkoisen kevätpäivän kunniaksi, päätin näyttää niille ihan vallan ulkoilmaa.

Kengät: DefShop (saatu)
Kiitos kuvista Mikolle. Kenkien lisäksi oon niin iloinen kevätsäästä ja ensi viikon mukanaan tuomista kutkuttavista koitoksista. Ihanaa naistenpäivää siskot! :)



Translation: I got these shoes from DefShop and I'm so happy since for years I've been dreaming of owning a pair of Dr. Martens. I'm also super happy about this perfect Spring Sunday. The sun was shining, it was warm and I took my new shoes out for a walk.



4 kommenttia :

  1. Oi ihanat! Mäkin oon haaveillut harmaista maihareista tosi kauan, mutten raaski ostaa kun mulla kuitenkin on jo hyvät maiharit. Mutta hyvältä näyttää ja ihana kevätfiilis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kevätfiilksiä sinnekin päin! Toivotaan, että kolmen viikon päästä olis pikniksää :))

      Poista
  2. Onkohan mulla liian isot Martensit, kun ne ei oo ikinä olleet yhtään epämukavat. :D Tuo blondi tukka sopii sulle muuten tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa?! No ainakin taidat olla aika ainutlaatuisen onnekas :D - kiitos! (väri taitaa tosin taas piakkoin muuttua :])

      Poista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>