perjantai 14. maaliskuuta 2014



This is not Hollywood like I understand

The Cranberries - Hollywood


SMG laulaa "Suutelin tähteä, puolivahingossa" eikä minulle tullut mieleenkään että kyseessä voisi olla henkilö, vähä-niiku-julkkis. Eijei, minun mielessäni tähti on ollut joko muoto tai taivaankappale. Ja kun "nuorukainen sukelsi matalaan päätyyn ja halkaisi kauniin kallonsa." niin visualisoin tapahtuman niin, että nuorukainen on ollut jo altaassa ja sukeltanut silmät kiinni päätyseinään. Vaikka vähän loogisempaa olisi kai altaan pohjaan pää edellä hyppääminen? Olen kuunnellut uutta levyä työmatkoilla, kun en ole vieläkään saanut kadonneiden kännykkäradio-kuulokkeiden tilalle uusia vaikka tilauksesta on kuulunut nyt 36 päivää. No mutta, tarpeeksi monta kertaa kun on samat sanat kuunnellut, niin jossain vaiheessa olen ilmesesti hoksannut ottaa eri lähestymistavan ja tajunnut, että olenkin ehkä ajatellut väärin. Paitsi että onko tässä yhteydessä olemassa väärää?





Kuvia pahamaineiselta (meikäläisen kohdalla ainakin) illalta, kun leikittiin firman talvijuhlassa Hollywoodia ja kun minulle kävi miten kävi - useampi vähän kenkumpi juttu, mutta olihan mulla nyt herttileijaa hauskaakin! Vaikka kuinka!







Jossain vaiheessa sain kinuttua vaihtokaupan peruukin ja silinterin kesken ja hyvä niin, koska sopiihan tämä tyyli minulle paljon paremmin. Loppuillan peruukki kiersikin varmasti vähintään kymmenen henkilön päässä ja sille tielle jäi.




Ja tässä kuvassa muukalaiset nappasivat silinterin päästäni, ja minä jouduin juosta viipottaa kädet ojossa peräänsä. Ja niin minä sitten päädyin heidän kanssaan seuraavaan kortteliin pikakaraokelle.

Lauloin pari biisiä ja juoksin silinterin kanssa takaisin.





Tässä viimeisessä kuvassa kamerani näkyy baaritiskillä. Siihen se sitten taisi jäädä ja siitä sen sitten joku taisi ottaa kun kello löi yksi ja alakerta avattiin kaikkien käyttöön.

Nojuu, mutta kiva ilta, hyvinkin muistorikas, vaikka joku voisi kuvitella että muisti olisi kokonaan mennyt.


Photo thanks to official photographers whose names I don't know and to Aleksi and Lars!


Translation: Some pictures from our company party where the theme was Hollywood. It was fun! What a memorable night (although someone might think I wouldn't remember much).

2 kommenttia :

  1. ihana asu! minusta peruukkikin sopii sulle, mutta silinteri nyt varsinkin. se on hauska ilmiö kun kuulee lyriikoita väärin, joitain biisejä muistan kun on lapsena ymmärtänyt väärin ja elänyt vuosikaudet valheessa. ei nyt tule esimerkkejä mieleen mutta. toisaalta, tulkintakysymyshän se näissä tapauksissa on.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Oon tuon juhlamekkosen itse tehnyt ysiluokan kässän tunnilla koulussa, enkä voi käsittää miten se muka vieläkin mulle mahtuu.. :o) Joo se on ihan huippuakin toisinaan kun kuulee sanoja väärin! Ja myös se kun ulkomaalainen teksti kuulostaakin jossain kohdin suomelta.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>