torstai 1. elokuuta 2013



Uudistun ja hyvinvoin.


Täällä ollaan taas, Saksan kamaralla. Töihin palasin muutaman muutoksen siivittämänä:

Sain nimpparilahjaksi pyöräilykypärän! 

Nyt ei tarvi ehkä enää jarruttaa niin paljon kaikissa alamäissä ja lisäksi voin joku kaunis päivä ottaa rullaluistimeni käyttöön (raahasin ne vuosi sitten Suomesta - kertaakaan en ole vielä käyttänyt, kun pitäisi lähteä vartavasten esim. Tempelhofille luistelemaan ja tykkään mun päästä ja aivoista - suojasetti on löytynyt, mutta kypärää ei).

Huomatakaa rannetta koristava bambu-rannekoru! Senkin sain nimpparilahjaksi (ihan ite valitsin).


Hammaslääkärinikin muisti minua. Joskus kuukausi pari sitten etuhampaastani lohkesi pienenpieni pala. Huomasin tämän turkinpippureita imeskellessäni kun yksi pikkupala ei meinannut liueta suuhuni. Tarkistin kyseisen kiteen ja huomasin sen olevan valkoinen. Samalla huomasin myös, että etuhampaan kulma oli tosi terävä ja tarkasti kun katsoin oli siinä pieni kuoppa. Laskin yhteen 1+1 ja varasin ajan hammastohtorille.

Laittoivat pienen paikan, joka kuitenkin pysyi paikoillaan vain pari viikkoa. Ennen Suomeen lähtöä kävin uusimassa paikan. Hammaslääkäri kyseli että narskuttelenko hampaita, vastasin etten tiedä. "Öisin?" - voi olla (Mikko on kyllä pari kertaa sanonut mun pitäneen yöllä epäinhimillistä ääntä hampaillani). Niinpä minulta otettiin muotit hampaista ja Suomi-reissun jälkeen sain käydä hakemassa sexyn yösuojan ylähampailleni:

Se uusi paikkahan oli lähtenyt heti seuraavana päivänä. Hammaslääkäri sanoi, että jos ei minua häiritse niin ei laiteta kolmatta kun ei se kerran siinä pysy. No ei haittaa. Hammassuoja tuntuu aika jännältä. Mutta tosi hyvin olen nämä kolme yötä sen kanssa nukkunut ja jostain syystä hampaani ovat mielestäni näyttäneet valkoisemmilta aamuisin (lolz... tohonhan vois tietty varmaan pursottaa jotain valkaisevaa ainetta väliin? eikös tv-shopissa ollut joskus semmoinen tuote myynnissä?...) Olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että minulla on lähes koko ajan joku pakottava tarve sillai kevyesti hinkata hampaita toisiaan vasten. Mitenhän siitä pääsis eroon. Ehkä pitäisi sitten päivisinkin pitää tota suojusta suussa? Harmi vaan kun se on tuommoinen läpinäkyvä, niin on aika huomaamaton. Joku räikeän värinen tai vaikka musta olisi paljon hauskempi.


Translation: As a name-day present I got a helmet! Now I don't have to use the brake so much anymore when driving downhill. And I can go rollerblading! Also got a wooden bracelet (chose it myself :)). And my dentist gave me something (sexy) to wear. He suspects I'm grinding my teeth at night.

2 kommenttia :

  1. Kappas, samanlainen pyöräilykypärä ja hammassuojat kuin minulla :)

    Olen narskuttanut koko elämäni, joten en usko että se aina johtuisi stressistä, mutta niin ainakin väitetään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa? Hauskaa!
      Luin jostain että narskuttelu voi johtua myös viallisesta purennasta.

      Poista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>