maanantai 13. toukokuuta 2013



Ongelmia asuäänestyksessä


Kysely on näytellyt tässä ihan omiaan, kun toissapäivänä vastauksia oli 10, eilen 5 ja tänään 2. Tein siis radikaalin vedon: poistin kyselyn ja loin sen uudestaan. Jospa ongelma korjaantuisi tällä. Pahoitteluni aiheutuneesta vaivasta, mutta kaikki jotka kerkisitte jo äänestää - voisittekohan klikkailla mielipiteenne uudestaan? Kiitos :)

There was some bug in the poll, so I had to create it again. Apologies! Please click your choice again, in case you already voted :)

5 kommenttia :

  1. Nää kyselyt on tuntunu heittävän paljonkii, muissakii blogeissa ku on antanu äänen jollekii ni se näkyy silti ihan eri vaihtoehdossa o.o

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollut ihan sama ongelma, se toistuu aina vähän väliä.. oon miettiny että tekisin samalla tavalla. Tosi ärsyttävää =/

    VastaaPoista
  3. No onpas kyllä ikävä ongelma! Ei nuo taida vieläkään oikein näkyä. Pitäsköhän odotella vaan jos tilanne korjaantuisi vai käyttää ulkopuolista pollia!? Onkohan toi ongelma ollut kauankin!? Vois selittää ainakin mun mielestä kummat tulokset... ;)

    VastaaPoista
  4. No siis kyllä tota ongelmaa tais olla jo viime vuoden puolella mulla.. nyt on taas kadonnut yli puolet kaikista klikkauksista xD Hiemanko pistää ärsyttämään.

    VastaaPoista
  5. Ääh! Täytyy ottaa vissiin PollDaddy käyttöön.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>