lauantai 15. joulukuuta 2012



Se vaikutti glühweinhöyryissä paremmalta asulta...


 
 
 
 
 
 

8 kommenttia :

  1. Hyvä asu! Mut mikä toi vikan kuvan töhry on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa Bahama Maman peili olla vähä paskanen. En ainakaa muista että mul olis otsa ollu meikattuna ... :)

      Poista
  2. Jostain syystä tykkään noista vihreistä byysista(leggareista?) ihan hirmusti. Minä joka en pahemmin yleensä tunnusta värejä. Ihan hauska kokonaisuus mielestäni!

    VastaaPoista
  3. loin semmosen haasteen vähän aikaa sitten ja sit en sillon haastanu sua, kun haastoin vaan kuus viimeks päivittänyttä mun lukulistalla mut noita vastauksia on ollu niin kiva katella, että haluisin ehottomasti haastaa sutkin siihen! Eli tämmönen ois: http://hamppukaupunki.blogspot.fi/2012/11/mina-naytan-hyvalta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos haasteesta. Tartun siihen heti kunhan ehin! :) Juu oon kyllä sunkin blogia lukenut aina kun oon ehtinyt, niin huono vaan ollu kommentoimaan :/

      Poista
  4. Huh huh, olet kyllä niin viehättävä!

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>