sunnuntai 23. syyskuuta 2012



Itsensä ilahduttamisviikot


Lääkärikäynnin jälkeen piipahdin pikaisesti kadun toisella puolen Henkkamaukasta nappaamassa mukaani keltaisen urheilutopin, jota olen ajatellut pakonomaisesti siitä lähtien kun sen eräällä ohikulkumatkalla kaupasta bongasin. Aivan täydellinen vaatekappale! Niin miellyttävä ja hyvännäköinen. Fiksaationi keltaiseen pysyy.


Tuhannet kiitokset vaan äidille sponsoroinnista! Täällä minä olen innoissani pitänyt tuota päälläni päivittäin ja istunut keittiössä katsomassa kuinka ruoka porisee liedellä. (Mutta en minä tuota urheilukäyttöön halunnutkaan. Minusta on kiva pitää kaikenmaailman kaarituellisten ja topattujen, oikeiden ja epämiellyttävien rintaliivien sijasta tuollaisia mukavampia.)

 
No, enimmäkseen olen kuitenkin makoillut sohvalla.

 
Juonut ihanaa mansikkateetä ja mussuttanut paskaa suklaata. (Kitkat on hyvää, ja samoin tumma suklaa, mutta tumma KitKat se vaan ei toiminut.)

Yhtenä iltana oli oikein juhlavat muonat, kun Mikko toi töistä tulleessaan pari hampurilaista ja kaljaa.

 
 Sienihamppari oli hyvää!

 
Olin viikon verran meikkaamatta. Ihan mukava kokemus. Mutta oli kiva myös meikata pitkästä aikaa. Skypetin äitin ja iskän kanssa ja oikein laittauduin lähetystä varten.

Viimeisenä ilahtumisen aiheuttajana mainittakoon vielä viherpeukaloisuuteni. Katsokaa mitä onnistuin tekemään liljasta:

 
Näettekö saman kuin minä? Muodokas naishahmo toinen käsi lanteillaan ja toinen hiuksissaan, kera tuntosarvien.

Translation: Things that have made me happy lately: 1) yellow sport top from H&M - so nice and cool! Naturally I haven't used it yet for very sporty activities, unless watching water boil is counted as one... But still, that top is so lovely I have wanted to wear it daily. 2) strawberry tea (dark KitKat-chocolate was not my favourite though!) 3) hamburger with champignons and a beer for late dinner 4) having make-up on and getting pretty for a skype-call with my parents 5) turning a lily into a female figure that has antennas.

8 kommenttia :

  1. Katsoin tuota liljaa jo ennen selitystäsi ja selvä ladyhan se siellä oli! Huu, pelottavaa...

    Ja suklaasta tuli mieleen... Miten VOI pärjätä pitkään ulkomailla ilman Fazeria ja sinistä? Miten se on mahdollista? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helposti. Ei se Fazerin sininen nyt niin erinoimasta ole. yYviä suklaita nimittäin löytyy täältäkin ja paljon. Fazerin mansikkasuklaa kyllä oli jotain ihan omaa laatuaan...! Enemmänkin kaipaan aina ja ikuisesti AURA-juustoa, chilitonnikalaa, välillä leipäjuusto+lakkahillo-komboa, Vaasan ruispalat on ihan kivoja, mutta saa täältäkin ruisleipää, mitäs muuta... Koskenlakija-juustot on aika korvaamattomia.

      Poista
  2. Mä sekoitan välillä Kitkatin ja Kitekatin. Et voi tietääkään kuinka paljon suklaakuva nauratti tällä puolella ruutua! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pienempänä sekotin nuo kaksi aina :)

      Poista
  3. Oho, tuosta viimesestä kuvasta pakko sanoa että aika taidokasta =) hianon näköinen ^^"

    VastaaPoista
  4. Hah, kiva tietää et joku toinenkii pitää "oikeita" rintsikoita epämiellyttävinä! Suorastaan ahistaa ne päällä ku tuntuu et ne vaan tuntee koko ajan eikä pysty rentoutumaan, siks mieluummin käyttää tälläsiä "toppirintsikoita" :p Oon aina miettiny et oonko ihan outo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun kaverit kyllä pitää mua outona kun tuolla tavalla päätin palata ajassa taaksepäin teinivuosiin, ja -liiveihin :D Mut entäs sitten - kukin tehköön miten tykkää :)

      Poista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>