sunnuntai 4. maaliskuuta 2012



Dance the Night Away


Kävin perjantaina näyttämässä Schönebergille mun villit ja vekkulit tanssimoovit.

Photo: Veera


Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Photo: Veera

Sitten lähdin kotiin. Jouduin vaan oottamaan metroa luvattoman kaua, niin jotta menin sitten siihen kusenhajuiseen valokuvakoppiin, joka ei huolinutkaan mun vitosen seteliä vaikka kuinka koitin ja totta kai olin eka tunkenut sinne euron, jota en saanut takaisin. Luulin jo että hukkaan meni nekin rahat, mutta sain mä sitten arkilliset yhtä kuvaa tosi pienenä.





Translation: On Friday I went to Schöneberg to show my wild dance moves. Yeah!

2 kommenttia :

  1. mikä paikka toi oli ja oliko hyvä? schöneberg on kovin uninen gaymestoja lukuunottamatta!

    VastaaPoista
  2. Oli semmonen moving Schöneberg https://www.facebook.com/#!/events/108301625960394/ kolmessa eri baarissa, joista kahdessa käytiin. En muísta nimiä, kun seurasin vaan. Ihan kiva, muttei mikää mieletön meno kuitenkaan.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>