tiistai 4. lokakuuta 2011



The Teepaketti


Kuten mainita olen saattanut, oli ostamassani yogi-teepaketissa ihan mielettömän hieno koristesisäpuoli. Käänsinpä sen sitten nurinpäin ja aloin huvikseni puuväreillä värittelemään


Mutta eihän tuollainen hempeily sovi minulle. Siirryin suosiolla peiteväreihin ja tussailuun.





Tadah! Siihen hommaan menikin sitten koko päivä... Enää pitäisi keksiä mitä tuonne säilöisin.


Translation: The Yogi-tea packet I bought had such a pretty decoration inside, that I decided to turn it inside out and colour it. Took my whole day. Now I just have to figure out what to put inside.

10 kommenttia :

  1. Hieno :) Oliko mitä Yogi-teetä?

    VastaaPoista
  2. Tää oli teelaaduista herkuinta! Sweet Chili - Mexican Spice, nammm!

    VastaaPoista
  3. Oi, pitää pistää mieleen! Mie oon kokeillut vasta vaan Egyptian Licoricea, sekin on kyllä tosi hyvää :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa hyvältä! Mun pitää kohta hankkia uusi paketti, sen verran tiuhaan oon noita lipitellyt :)

    VastaaPoista
  5. Oi, ihana! Todellakin kivemmat nuo vahvat värit kuin pastellit. ;)

    VastaaPoista
  6. Niinhän se yleensä tuppaa olemaan :)

    VastaaPoista
  7. Vaikka olenkin itse pastellivärien ystävä, niin täytyy sanoa, että toi rajumpi väritys on tosi makee. Kyllä kannatti tuhlata yks päivä noin ihanaan juttuun. Saakohan Yogi-teetä täältä Jenkeistä, tää haluu heti ainakin tollasen laatikon. ;)

    VastaaPoista
  8. Luulisihan sitä jenkeistä saavan mitä vaan! :) Kaipa se riippuu tekijästä, itse en vaan osaa käyttää pastelleja vaan voimakkaat sävyt on aina enemmän ollut juttuni.

    VastaaPoista
  9. Good day very nice website! I see you offer priceless information. This is just what I was looking for.
    buy software security

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>