torstai 29. syyskuuta 2011



Asuäänestys 5/2011


Tällä kertaa asuäänestyksessä onkin poikkeuksellisesti vain 8 asukokonaisuutta. En nimittäin halunnut vaikuttaa päätöksiinne hiusten värillä ja niinpä päätin erottaa pinkit ja mustat takut toisistaan. Osa asuista on myös uusia tässä blogissa - reissulookit on poimittu mukaan matkablogistani.



1. Like a Dream
2. Click/Clash
3. Music Is Magic
4. I Got My Eye on You
5. Jealousy
6. She's Got the Power
7. Jem Intro
8. Show Me The Way


Pinkin tukan kunniaksi nimet Jem and the Hologramsien biiseistä. Äänestyslomake löytyy tuota pikaa oikeasta yläkulmasta. Halutessaan voi valita useamman asun.

P.S. Onko nyt oikeasti niin, ettei ketään kiinnosta voittaa lippuja Voicen muotiviikolle!? Itse ainakin menisin erittäin mielelläni, mikäli sattuihin paikalla olemaan. Mulle on näillä näkymin aika ankea arvonta tulossa kun ei yksikään ole osallistunut :D Ja minusta kuitenkin olisi kiva arpoa - olenhan syntynyt arpomaan. Aikaa on vielä tämän päivän loppuun asti. Ja hyvä on, ei tarvitse muuta kuin laittaa sähköpostiosoitteensa tänne kommentoimalla, jos ei kerran halua keksiä minulle mitään kuvausaihetta. Nih!


Translation: Vote for the best outfit! Voting form on the upper right corner. You may choose multiple looks.

15 kommenttia :

  1. 1. tai 3. asut ovat parhaat, ehkä 3. vie voiton :)

    VastaaPoista
  2. Saa nähdä - voittaja tulee mulle ainakin melkein aina yllätyksenä :)

    VastaaPoista
  3. Mää en osannu päättää niin äänestin kaikkia :3

    VastaaPoista
  4. tää oli aikas helppo valinta tällä kertaa! ja voit kyllä lähettää liput mulle, jos et muuta keksi :d

    VastaaPoista
  5. No mua ois kyllä ehkä kiinnostanut, mutta mulla ei oo oikeen varaa mennä paikan päälle, joten se vähän rajottaa xD Mä tykkäsin kolmosesta, kutosesta ja seiskasta :)

    VastaaPoista
  6. ernia: Niinköö? :) No olisit kommentoinu tuoho kilpailuun jos olisit liput halunnu :/

    Leena: Juu no mul vähä sama, ei viitsis nyt just laittaa rahojaan mihinkään äkkilähtöön :) Tässä äänestyksessä taitaakin olla vähän enemmän laadullisia eroja, niin asuissa kuin kuvissakin. Tai siis eri kuvakulmia ja kuvaustaustoja, niin tuntuu jotenkin sekalaiselta sakilta :D

    VastaaPoista
  7. 7? 8? 7? 8? En osaa päättää! Pukeudut hienosti aina!

    VastaaPoista
  8. Ota molemmat ;) En mä nyt tuosta hienoudesta tiiä, mutta pukeudun kuitenkin ainakin, melkein aina/kin.

    VastaaPoista
  9. noo ei mulla ois varaa ollu sinne kuitenkaa lähtee, vaikka vapaapäivät ois sopivasti sattunkin :)

    VastaaPoista
  10. Kaikissa jotenkin liikaa mustaa minun makuun!
    Mutta äänestin 1., 3. ja 7. !
    Ihana varsinkin tuo 1.asun mekko. 8)

    VastaaPoista
  11. Oho! Enpäs tajunnutkaan tuota mustan käyttöä. No, voin luvata että seuraavaan äänestykseen tulee myös musta-vapaita asuja :) Tosin tukka on varsin tummanpuhuva...

    VastaaPoista
  12. http://1.bp.blogspot.com/-HwLrdc2cY_Q/ToR5rWxRYPI/AAAAAAAAOfY/M77RWjp-Gf8/s400/photo%2B174.jpg

    Tän asun ois pitäny ehottomasti olla mukana! Ois päihittäny noi muut helposti :)

    VastaaPoista
  13. Juu miäkin huomasin sen unohtaneeni. Noh ei voi mitään. Sama mekko löytyy kuitenkin ykkösestä ;)

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>