maanantai 8. elokuuta 2011



Asuäänestys 4/2011


Heipä hei, hip hei! Uusi asuäänestys maanantai-iltanne ratoksi. Tällä kertaa teemalla "haave hattarasta":


(click to enlarge)

1. Tell it to my heart
2. Metka raikkaus
3. Varpailleki aurinkoo
4. My Little Hippy Pony
5. Ainakunmämaitoojuon
6. Minä
7. Väritön yllätys
8. Sininen uni
9. Vaapukkamehu
10. Kevätharhautus


Äänestyslomake löytyy tuota pikaa oikeasta yläkulmasta. Halutessaan voi valita useamman asun.


Translation: Vote for the best outfit! Voting form on the upper right corner. You may choose multiple looks.

11 kommenttia :

  1. Ahh äänestin nelosen ja kutosen lisäksi kymppiä, vanteesta tuli nimittäin superbonuksia haha! ;)

    VastaaPoista
  2. eiks tohon vitosen asuun sopis sandaalit paremin t: muotibloggaaja Tim Boner

    VastaaPoista
  3. Bhakti Omwoos: Hihhh! Hyvin valittu ;)

    muotibloggaaja Tim Boner: Voit hyvinkin olla oikeessa. Riippuu vähän mitä hakee. Nyt tuo on tuommonen citypatikointiystävällinen. Minkäslaiset sandaalit oli mielessä? :)

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään kakkosesta, nelosesta, seiskasta ja kasista<3

    VastaaPoista
  5. Huomaan aina äänestäväni värien perusteella. Selkeet ja kaksväriset on mun lemppareita, eli näistä 5 & 7.

    VastaaPoista
  6. Leena: Osin yllättävää! Mä olisin kuvitellut sun tykkäävän ysistä? :)

    Riina: Huomaan usein pukeutuvani värien perusteella, esim. just vitosessa ja seiskassa oon valkannu ne kaksi väriä joita sitten toistan. Hehe :)

    VastaaPoista
  7. Kuinka niin? Siinä on pinkkiä xD Hei ihkuttelin sun blogia tänään omassani.

    VastaaPoista
  8. En tiiä, ehkä just toi pinkki, ja muistelen sun jotain kommentoineen kyseisen asun postaukseen :D Kiitos ihanasta ihkuttelusta - olen otettu <3

    VastaaPoista
  9. Näköjään äänestin paljon vihreetä: nimittäin 2 ja 10. Oon ite farkkuihmisiä, ja näyttää siltä et myös muilla ihmisillä housut miellyttää silmää. Molemmat on kivan rentoja paita-housu -yhistelmiä. Ja vihree pukee sinnuu!
    Näitten lisäks äänestin myös 10:iä, tuo mustavalkosuus on tosi nätisti toteutettu ja välissä oleva hame/paita on ku piste iin päällä. Toimii :)

    Voi vitsi mitä analysointia! :D En oo ees ite muodin perään tai mitään enkä harrasta tällä tavalla toisten vaatteitten arvostelua! :D Tää oli myös yllättävän helppo valinta, usein meinaa heittää ruksin suunnilleen joka toisen asun kohalle ku siulla on nii jännästi mielikuvitusta yhistellä noita vaatekappaleita ja värejä ja ylipäänsä vaatteitten kanssa luovuutta :) Olispa itelläkii yhtä paljon luovuutta.

    VastaaPoista
  10. Ainii ja sitä piti sanoo, et 2 ihanat kengät! Itseasiassa tuosta asusta sain idean, et joskus vois melkein kokeilla tuollasia kenkiä vaikka en oo koskaan pitäny enkä ymmärtäny korkkareita. Mut tuollaset näyttää sikahyviltä joittenkii ihmisten jaloissa ja oon aina tykänny miltä näyttää ku joku kävelee vastaavan laisilla "koroilla" :D

    VastaaPoista
  11. Hehe, kiitos :) Nuo on hyvät housut! Itekin käytän tosi harvoin korkkareita kun oon niin pitkä. Mutta joskus. Ja esim nuo tolppasandaalit on tosi hyvät jalassa. Niitä voi käyttää syksymmälläkin kun pukee villasukkien kanssa, mikä näyttää yllättävän siistiltä.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>