tiistai 26. huhtikuuta 2011



Ihanana, kesäisenä maanantaina


Nananana vaan. Tästä asusta tykkäsin kovin. Kiitokset vaan Kapsulle kivasta mekosta!








Tänään kävin kyselemässä jatko-opiskelumahdollisuuksista. Sain jo kurssikirjankin. Nyt enää pitäisi saada työkkäri taipumaan vähän myöhäisempään aloitusajankohtaan. Tähän asti ne ovat kuvitelleet, että voisin olla kahdessa paikassa samaan aikaan. Hmmmöh. Tänään ukosti ja mulla on taas kurkku kipeä. Illalla olisi keikkaa ja nimet vieraslistassa, mutta aika epätodennäköiseltä tuntuu tämänhetkisen olon perusteella. No, ehkä on ihan hyväkin välillä viettää iltaa kotona :)

Translation: Lovely outfit for a lovely Monday! (week ago). Today it was thundering and raining! Cool. I'm suffering from sore throat and flu again! Oh mann - not so cool! May have to stay in tonight for change, although I would really like to go to a gig :/

6 kommenttia :

  1. Mitä olet suunnitellut jatko-opiskelevasi? Olen blogisi uusi lukija, ihastuin heti! Vaikutat tosi mukavalta tyypiltä ja pidän siitä että et seuraa orjallisesti muotia, tyylillisesti olet vähän kuin minä :)

    VastaaPoista
  2. Siis lisää saksaa vaan :) Tervetuloa ja kiitoksia paljon!! Kiva saada samanhenkisiä pukeutujia lukijakuntaan :)

    VastaaPoista
  3. ihana mekko ja mielettömät kenkulit! :--))

    VastaaPoista
  4. Niin mustakin! Ihan ihmettelin kuinka Katri saattoi siitä luopua ja heti kärppänä siihen tarrasinkin kun se repusta vaatteidenvaihtonarulle nostetttiin :D Kengät ostin pari kesää sitten alennusmyynneistä kun ei mulla ollut yhtään matalia kesäkenkiä, kuljin maihareissa vaan :) Ne on kyllä tosi söpsöt ja kivat, aavistuksen verran liian pienet vaan, jossa yhden tanssi-illan tuloksena oli pari mustaa kynttä varpaissa :/

    VastaaPoista
  5. auts :s mäki tallustelen tällä hetkellä astetta liian pienillä herrainkengillä, mut olkoon! :-D eiköhän nää täst venahda, mehmeh..

    joo mä oon kauheen kriittinen esimerkiks jostai ballerinoista, ei oikeen vaan iske! :-D musta matalapohjasten pitää olla jotenkin spesiaalit. tennarit on sit iha asia erikseen. kesäsin tulee kyl kuljettua paljon paljain jaloin :--))

    VastaaPoista
  6. Miä oon kaikista kriittisin kenkienkärjissä (etenkin matalien kankien) - pitää olla pyöreä kärki. Muunlainen saa jo pelkästään mun jalat (siro 41) näyttämään hervottoman suurilta :D
    Paljain jaloin on kyllä kiva olla, mutta ihan tuolla kaupungin kaduilla en uskalla :)

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>