perjantai 1. huhtikuuta 2011



April Fool


Synttärini lähenee, ja ihan sen kunniaksi olen vähän tehnyt keväisiä vaatehankintoja eBaystä. Ensimmäinen pehmeä postipaketti sisälsi hippitopin.


Pitäisi kai hyväksyä tosiasia, ettei mulle sovi farkut.





Oikeasti täytän vuosia sunnuntaina, mutta olen päättänyt juhlia huomenna ja kutsunut ystäviä piknikille salaiseen puutarhaan! Pukeutumiskoodina on Alise-tyyli, joten odotan innolla ja ilolla minkänäköistä porukkaa kemuihin saapuu. Jokunen pilvenhattara taivaalla saattaa olla, mutta säätiedotuksen mukaan auringonkin pitäisi näyttäytyä ja lämpöasteiden kohota yli 20! Vau!



Nyt pitäisi enää päästä eroon tästä flunssasta, joka päätti toissayönä liittäytyä seuraani. 24 tuntia aikaa! Nyt tarvisi kipeästi ja pikaisesti vinkkejä!





Translate: As it'll soon be my birthday I've been doing some shopping at eBay, getting new spring clothes like that top. For my birthday celebration I've planned a picnic in a secret garden. First I just have to get rid of my flu, that I got lately. Any tips? I've only got 24 hours!

7 kommenttia :

  1. Miten niin farkut ei sovi sulle? Mun mielestä ne näyttää hyvältä sun päällä! :-)

    VastaaPoista
  2. Jotenkin noi kyseiset farkut ei ainakaan kuvaannu hyvin - leventää, tai antaa realistisen kuvan kun taas esim hameilla on hoikentava vaikutus :) Mun vartalolle taitaa vaan on imartelevampaa käyttää muunlaisia vaatteita.

    VastaaPoista
  3. Niin ja siis kiitos kohteliaisuudesta piti vielä mainita :)

    VastaaPoista
  4. Kyllä se vaan niin on että alkoholi auttaa parhaiten flunssaan!

    VastaaPoista
  5. No mitäs kun haluisi säästellä niitä huomiselle? :)

    VastaaPoista
  6. Olin tulossa sanomaan ihan samaa ku em. Jonna! Hyvältähän bnuo farkut näyttää siun päällä! Ei ne miun silmään mitenkää levennä tai mitää, hyvältä näyttää!
    Ite tykkään nimenomaan tuollasista bootcut mallisista, tai vähän kapeemmista farkuista, ku ainakii omaan silmään ne näyttää itteni päällä hyvältä.

    VastaaPoista
  7. Oon aina tykännyt leveistä lahkeista. Pillifarkkuja voin pitää vaan saapikkaiden kanssa. Ehkä se on vaan tuo farkku materiaalina, mikä ei oikein nykytyyliin istu.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>