perjantai 10. joulukuuta 2010



There can never be too much hair !

Viimeviikkoista tanssikeikkaa varten kiinnitin hiuksiini viikko sitten parisenkymmentä tekorastaa.


Pötköt ovat lojuneet kaapinperällä juurikin sellaisia tilaisuuksia varten. En ole halunnut tekokuitua päähäni, kun se ei tunnu niin kivalta, ja muutenkin aitous on hienoa.



Vaan on tuo pitkä tukka kyllä niin upea, etten vieläkään ole tohtinut irrottaa rastoja. Välillä jokunen on pudonnut, jolloin ne on vaan pitänyt kiinnittää uudelleen. Kiinnitysmekanismina mulla on kuminauhat, jotka nekään ei kyllä varmaan kovin hyvää tee tukalle, mutta minkäs teet. Vaihdoin punaiset lenkit mustiin.



Äsken oli toinen adventti ja jo kohta kolmas - joulu ihan nurkan takana! Onneksi mulla on joululahjahommat hyvin paketissa.



Tämä viikko onkin kulunut saikkua viettäen. Voi minua poloista!



P.S. Riina kerro sun osote! Ja minkälainen kortti / pieni kiva asia kiinnostaisi!



Translation: I put on some dread extensions for last week's gig (using rubberbands) and still I haven't been able to remove them - I just love long hair, even though it's fake hair and doesn't feel right, it just looks awesome! Christmas is coming so fast. This week I've spent on sick leave, poor me!

7 kommenttia :

  1. Pelataankos siellä päin roolipelejä mitä?

    VastaaPoista
  2. En tiiä, tai siis en minä ainakaan. Kuinnii? :)

    VastaaPoista
  3. minun nimi bongattu! :D Oli mulla oikeesti jotain asiaakin mut unohin jo :D

    VastaaPoista
  4. Hyvin bongattu! höh, tai siis kiitos kommentista kuitenkin :D ehkä se joskus muistuu mieleen.

    VastaaPoista
  5. Oho, hetken kun on blogipimennossa ni on menny voittamaan jotain! Enkä ees muistanu et sulla oli joku kisa edes meneillään. Laitan sulle sähköpostiin osotteen.

    VastaaPoista
  6. ylläripyllärii! kiitti, osote tuli perille.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>