maanantai 13. joulukuuta 2010



Tässähän minä taas olen.


Tänään taas back to bisnes. Olin koulussa ja heti tuli vähän sellainen fiilis, että enpä olekaan paljosta jäänyt paitsi. Niinä 20 tuntina kun olin pois, oli jopa ehditty käsittelemään yksi aukeama kirjasta eteenpäin. Saavutus sinänsä. Lisää porukkaa oli tullut ja ihmiset alkaneet puhumaan entistä enemmän toistensa päälle. Hyvähän siinä sitten on koittaa kohteliaasti kohentaa omia puhetaitojaan, joka sattuu olemaan heikko kohtani. Ei. Simppeleihin kielioppikiemuroihin takerrutaan loppupäiväksi, mikä taas ei minun tarpeitani kovin hyvin palvele, kun säännöt muistuvat mieleen mukavan vikkelään.

Nyt just on sellainen fiilis, että paremmin oppisin pitämällä muutaman kerran viikossa omaa saksa-rinkiä, joka pari viikkoa sitten aloitettiin Mikon ja Katrin kanssa. No, eiköhän tämä tästä taas. Kohta on joulu.







Translation: Being healthy again, getting out of the apartment and to the school and getting immediately a bit bored. Gladly it'll be Christams soon!

4 kommenttia :

  1. Oon itekin vieläkin ihan lovena! Kävi hyvä säkä, eikä pikkusisko käyttänytkään sitä, vaan lahjoitti minulle :)

    VastaaPoista
  2. Tässähän minä taas olen. Olen olen!

    Nii ja todistetusti olen käyttäny. Ainanki kerran! (Oikeastaan about 4).

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=43314216648&set=a.19257141648.7512.627301648

    VastaaPoista
  3. Ohhoh, kai se on sitten uskottava :D

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>