perjantai 10. syyskuuta 2010



Me oh my!



Blogini sai palkinnon! Ihka ensimmäisen sellaisen! Eikä vain yhtä vaan kaksi! Aikoimoista! :)



Leena kirjoitti: Kaunis Kameleontti: Tyyliblogia vähän "hipihtävämmin" päivän tapahtumien saattelemana. Olen ihan koukussa.

Eveliina kirjoitti: Kaunis Kameleontti: Alise on todella kaunis tyttönen joka elelee Saksassa. Erittäin iloinen ja persoonallinen blogi, joka varmasti koukuttaa helposti muita samankaltaisia ^^. Ensimmäinen blogi jota aloin seuraamaan!


Olen tosi otettu :) Suurkiitokset vielä molemmille tytsyille!



Tunnustuksen saaneena minun kuuluu ojentaa se eteenpäin seitsemälle muulle bloggaajalle. Sitä ennen minun tulee kuitenkin kertoa itsestäni 7 seikkaa.

Tehtävä tuntuu hankalalta. Mitähän en olisi vielä itsestäni kertonut? No, koitetaan heittää jotain randomilla:



1.

Mulla ei ole ammattia. Silti olen työskennellyt monissa eri tehtävissä. Eniten olen tehnyt opettajan sijaisuuksia vuosien saatossa. Yläasteikäisille on tullut opetettua lähes kaikkea. Itse olen ollut kaikessa perus hyvä: lukion päättötodistuksen keskiarvo oli yli 9. Olin hikari. Historiasta sain kuitenkin seiskan :] (ja silti olen opettanut sitäkin lukiossa). Tällä aikakaudella yleisosaaminen on kuitenkin koitunut harmikseni: en edelleenkään tiedä mikä haluaisin olla isona. Osaan melkein kaikkea ihan hyvin, mutten mitään erinomaisesti. Tykkään tehdä käsilläni kaikkea. Jos olisi olemassa yleisnäpertelijän ammattinimike, tietäisin ehkä mitä opiskella. Tällä hetkellä en edes uskalla aloittaa opiskelemaan mitään ennen kuin olen varma. Olenhan jo keskeyttänyt matematiikan yliopistossa ja yhteisöviestinnän ammattikorkeakoulussa. Haluaisin vaan tehdä kaikkea!



2.

Tykkäisin kovasti puuhastella kaikennäköistä luovaa: maalata, kirjoittaa, laulaa, tehdä vaatteita. Todellisuudessa teen kuitenkin kaikkea kovin harvoin. Laiskuus harmittaa. Toisinaan muistelen aikaa ilman tietokoneita ja internettiä. Kuinka mahtavaa silloin olikaan! Pikkusiskon kanssa näperreltiin barbeille itse vaatteita, lehtiä ja huonekaluja. Kaikki oli mahdollista, luovuudella ei ollut rajoja eikä sen tiellä esteitä :)



3.

Tanssiminen oli intohimoni pienenä. En käynyt missään tanssituntteilla, mutta odotin joka vuotista Power Mover -tanssia aina kieli pitkällään. Jopa peruskoulun aerobic-tunnit olivat jotain, mitä odotin koko muun vuoden yrittäessäni osua pesäpalloon yms. Luen ala-asteen joulujuhlien tanssiesitykset, joissa pääsin loistamaan, edelleen tähtihetkikseni :)



4.

Pienenä meillä oli usein videokamera lainassa. Kuvailin omia musiikkivideoita ja 90-luvun loppupuolella perustimme luokkakavereiden kanssa Mini Spice Girls -kokoonpanon. Kävimme mm. jossain messuilla esiintymässä :D Olin mini-Victoria.



5.

Lukioaikana olin terveysintoilija. Söin oikein ja liikuin paljon ja paasasin näistä asioista muillekin. Lukion päättötodistuksessa komeileekin 10 liikunnasta. Olin myös viitisen vuotta syömättä punaista lihaa. Veriryhmäni kuitenkin vaatii lihaa. Lihattomana kautena kärsin paljon nenäverenvuodoista, vaikka huolehdinkin raudan ja vitamiinien saannista.



6.

Mul on jäätelökone! Tosin se on Suomessa. Olin suuri jäätelöfriikki johonkin aikaan ja tein paljon omia jäätelöitä. Se oli oikeastaan aika kivaa.



7.

Minua ärsyttää kun asioista puhutaan väärillä nimillä. Esim. kuohuviini - shamppanja, jalapeno - pepperoni. Korvani eivät myöskään pidä siitä, jos joku sanoo juovansa viintä.



Täten olen saanut valtuudet myöntää Beautiful Blogger -tunnustuksen seuraaville blogeille (satunnaisessa järjestyksessä):

1. Hamppukaupunki: Tästä blogista oikein huokuu aitous ja avoimuus. Eveliinan pohdintoja on mukava lukea. Yleistunnelma on positiivinen.

2. Abenteuer in Berlin: Maiju asuu myös Berliinissä ja käy kaikissa kivoissa tapahtumissa ja paikoissa. Ehdottomasti kannattaa tsekata täältä vinkkejä, ken tännepäin on suunnistamassa!

3. Dear Sigmund: Tähän blogiin törmäsin vasta äskettäin. Visuaalisesti ja sisällöllisesti erittäin laadukas blogi. Koen samaistumisen hetkiä.

4. Heute ist heute Morgen gestern: Tiia kirjoittaa niin mukavasti ja myöskin hyvin avoimesti kaikesta eteentulevasta. Nykyään hän asustelee kuulemani mukaan Suomessa. Toivottavasti blogi herää palkinnon myötä eloon ;)

5. Counting Clouds: Annekan blogi on salainen, mutta saa silti tunnustukseni. Postaukset saavat minut aina hihittelemään, ihastelemaan ja kommentoimaan.

6. Color Me Katie: Tämä on vaan niin ihana! Kuinka mahtavia ideoita ja kuvia. Kunnon Pima-blogi! Aina tulee hyvälle tuulelle.

7. Keloranta & Käpälämäki: Tämä blogi saa minut myös hyvälle tuulelle. Tunnelma on mukavan rauhallinen ja harmoninen. Keskitytään pieniin kauniisiin iloisiin asioihin.




Translation:
My blog got its first award! I'm so surprised and flattered. Thank you! Receiving the award I had to tell 7 things about myself and give the award to 7 other blogs.

10 kommenttia :

  1. Hihi thänks! Nyt mullakin on kaksi :D

    VastaaPoista
  2. Mäkin (yllätys, yllätys) haluun yleisnäpertelijäksi!!

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Kiva että tykkäät :) Vaikka ollaan ihan eri elämäntilasteissa, niin silti! Olen muuten saanut tämän jo aikasemminkin, joten liitän sinutkin sinne vanhaan postaukseen :)

    ps. Tosi kaunis tuo maalaus tossa yllä. Ja tosta noin vaan, käsittämätöntä!

    VastaaPoista
  4. Eveliina: Kaksin aina kaunihimpi :)

    ish: Noniin mihinkäs perustettais moinen suuntautumisvaihtoehto? :)

    Teija: On ihan mielenkiintoista seurata eri elämäntilanteessa olevia ihmisiä, etenkin jos kiinnostuksenkohteet on kuitenkin samankaltaisia :) Ja kiitos!

    VastaaPoista
  5. Yhyy, mitäs ihmettä.. Luulin, että olin tähän jo kommentoinut aikoja sitten :S Vai poistettiinko mun kommentti? :D Mutta siis tarkoitus oli kiittää tunnustuksesta! :) Kivoja tälläset :)

    VastaaPoista
  6. Mun tietojen mukaan et oo kommentoinut? Mutta siis ole hyvä! :)

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>