tiistai 15. kesäkuuta 2010



Helleaallon aikaa


Torstaina mulla oli taas vaihteeksi varsin vauhdiaks päivä. Lämmin oli päivä, 30 astetta varmaan, ja olikin kiva käppäillä jo aamusta töihin vain topissa ja shortseissa.


Vihreät shortsit Humana-kirppikseltä 5 e.




Itselläni ei ole kertakaikkiaan mitään kuumia ilmoja vastaan. Töissäkin saa mukavasti pitää ikkunoita auki (myös ovia joissa lukee "Pidä kiinni. Täällä vetää."). Lisäksi on tuuletin siinä vieressä ja jätskitarjoilukin pelaa.



Olen juonut aamuisin colaa väsymykseen, kun en ole uskaltanut juoda termarini ruskeaksi muuttamaa vihreää teetä.



Puolituntiset lounastaukoni olen viettänyt ulkona, työpaikan vieressä sijaitsevalla leikkipaikalla, joka kasvaa pitkää ruohoa. No, eipähän ainakaan ole jonoa keinuihin!




Muita laitteita en ole testannut vielä (kivoilta näyttää kyllä!). Tuskin tulen testaamaankaan. Sen verran kieroja katseita saattaisi tulla saksalaisilta kollegoilta.



Töiden jälkeen äkkiä kotona vähän energiaa banaani-juustokakku-jätskistä ja sitten taas liikenteeseen: Ikeaan! Südkreutzissa pois ja kohti wonderlandia, jossa olin käynnyt ennenkin. Jotenkin vaan epäilytti maisemat kun kävelin eteenpäin. Oli pakko soittaa Tiialle että tsekkaa missä oikein olen, ja niinpä tietysti - olin lähtenyt väärään suuntaan. Sain kävellä aika tuhottoman paljon. Ei ollut kiva, kun jalat edelleenkin rakkuloilla ja lisäksi kuuma ilma sai aikaan huimausta.

Olin jo aika tuskissani, kun yhtäkkiä eteeni ilmestyi pelastus:


Lyhyempi kävelyreitti Ikeaan!



Ja olipa muuten vielä hienokin reitti:



Takaisinpäin kävellessä vasta tajusin, kuinka lähellä se asema onkaan. Ollaan ennenkin kierretty tosi paljon turhaan. Alle 50 euroa meni sinne. Esittelyä sitten seuraavassa jaksossa. Sneak peek:


Terkkuja!


Translation:
  • We had a nice hot summer day on Thursday. Love it!
  • I'm glad I've been able to enjoy keeping my window open at work and besided that we have a fan.
  • New green shorts (Humana 5e).
  • I eat my lunch outside, which is so much nicer than in the "kitchen".
  • On my way to Ikea I somehow started walking to the wrong direction. I had to call Tiia and ask her to check where I was. Finally I found there, hard tirp as my feet were still really sore and the heat made me a bit dizzy. But I made it and realized it's not that far from the station at all!

2 kommenttia :

  1. Ai että, näitä kattellessa (oon vasta täällä kohin lukemassa!) tulee taas nii ikävä kesää. Tulispa se jo! Vaikka en ite tykkää helteistä ja Suomen helteet viime kesänä oli ihan tuskaa, ni kyllä kesä on kivempi ku talvi.

    VastaaPoista
  2. Niinpä! Mutta kohta se kesä sieltä tulee, ja kevät myöskin :) Tammikuu - turhin kuu selvitty, yeah!

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>