maanantai 3. toukokuuta 2010



mayday May Day mayday

...Wasn't really my day.





Olin haaveillut vappupäivän brunssista, joka jatkuisi puistoillessa ja open air musiikkitapahtumista nauttien. Toisena vaihtoehtona oli se Baumblütenfest-reissu. Päädyin pysyttelemään kotona, koska a) mua väsytti eikä huvittanut ja b) ei ollut seuraa: Mikko on ollut superkiireinen uuden videon kanssa, eikä ole päässyt edes asunnosta poistumaan pitkään aikaan. Tiia taasen lensi Skotlantiin muutamaksi päiväksi. Ei huvittanut sitten itsekseen lähteä, kun ei ollut sellainen olo, että olisi jaksanut puhua ulkomaata saati tutustua uusiin ihmisiin.

No, eipähän edes ollut niin lämmin kuin pari päivää aikaisemmin... eikä mun olisi tehnyt mieli juodakaan - eipähän tullut huonoa oloa! Tuleehan noita piknik-tilaisuuksia varmasti tässä kesän mittaa! Ehkä ensi vuonna vietän vapun Suomessa, jossa se myös tuntuu siltä :) Pääsisi nauttimaan ihanasta seurasta ja huikeasta perinteisestä brunssista.


Oli tämäkin aika hyvä aamiainen, vaikkeikaan ihan brunssinveroinen. Tuo tuossa keskellä on maissi-raejuusto-munakokkelia hyvin maustettuna. Hyvää, vaikkei välttämättä siltä kuulostakaan! Ja tuo "Ja!" on kuin actimelia.


Lakkasin ne vappukynnet kuten olin vähän vihjaillutkin. Tuli mukavan keväiset ja omenaiset:

Vihreän alle laitoin keltaista lakkaa, jolla sain sävyä vähän taitettua haluttuun suuntaan. Alla hoitamassa kalsiumlakka ja koristeiksi vielä noita kukkaistarroja, jotka kyllä pysyvät kynnessä jees, mutta mulla kun on tapana räplätä niitä, niin olisi kyllä päällyslakka ollut aika paikallaan. Nyt aika moni on joko osittain tai kokonaan pudonnut.



Taisin maata oikeastaan melkein koko päivän sängyssä katsomassa Gossip Girliä ja Suomen huippumalli haussa -ohjelmaa. No, onpahan nyt ainakin ohi, mokomakin vappu. Sunnuntaina mulla sitten olikin kivempi päivä.


Transaltion: I had lots of plans for May Day, but ended up spending the whole day in bed. Well, everyone has to rest sometimes. I played with balloons, had a nice breakfast, decorated my nails and watched Gossip Girl and Finland's Next Top Model. Maybe next year I'll party like crazy - the way that a Finn should celebrate the 1st of May ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>