torstai 3. kesäkuuta 2010



Asuäänestys 3/2010 Tulokset



1. Maitoa hakemaan - 12 ääntä (36%)

Voittaja oli mulle tosi suuri yllätys. Jotenkin tässä on mielestäni jotain maaseutumaista - voisi mennä navettaan puuhailemaan tai semmosta. Siitä siis nimi. Oma mielipide on että ihan kiva, en ois kyllä ikinä uskonut voittajaksi, kun tästä kuitenkin glamour puuttuu. Mikä tässä vetoaa? Kertokaa, kun en uskalla analysoida. Muutenkin olisi kiva kun kommentoisitte äänestystuloksia!


2. Keltaiset shortsit - 11 ääntä (33%)

Tämä kyllä toimi. Tuo legginsien keinomaisuus ja nahkamaisuus, viileys, muodostaa kivan kontrastin keltaisten leppoisten vapaa-ajan shortsien kanssa. Vyö ei tuossa niin hyvin näy, mutta tosiaan ruskeaa nahkaa ja narua ja pitkälle polven yli roikkuu. Ihan ehdoton kenkien tukija. Ei tämä silti mikään wow-asu ole mielestäni. Aika muodinmukainen.


3. Sitruunalaku - 10 ääntä (30%)

Tälle ehkä oletinkin tulevan ääniä, vaikka itse olin epävarma sukkien ja kenkien yhteensopivuudesta. Ainakin tässä kuvassa jalat näyttää ehkä liian pieniltä makuuni... Mutta tuohan nuo kyllä kivaa raikkautta ja funkiutta!


4. Herkullinen - 9 ääntä (27%)

Tämä ei varmaan siksi saanut niin paljon ääniä, kun edellisessä äänestyksessä oli samainen mekko. Se on vähän hankalasti muokattavissa - joko olen yhdistänyt sen mustaan tai sitten keltaiseen. Kokeiltu on myös keltaisia sukkahousuja ja kenkiä. Nyt ottaisinkin mieluusti vastaan ehdotuksia, millä muulla tavoin tuota voisi käyttää?


5. Kivikausi - 6 ääntä (18%)

Tämän äänet sen sijaan yllättivät, koska salamakuva ei tee oikeutta lookille. Se oli oikeasti nimittäin aika tosi hot! Mutta kiva, että ääniä kuitenkin tuli. Ehkä te äänestäneet muistatte tämän muista kuvista tai peräti livenä olette nähneet.


6. Kuoseissa - 5 ääntä (15%)

Tämä oli outo, kuten aikanaan mainitsinkin. Ihan kiva kuitenkin. Jotain säätöä tosin kaipaisi. Kovasti tykkäisin yhdistellä erilaisia kuoseja ja värejä, mutta se on oikeastaan vielä kokeiluasteella mulla (kuten kuvasta näkyy).


jaettu 7. Fairytale ja Housujen uusi väri - molemmat 2 ääntä (6%)

En tajua miksi mun hieno keiju-look sai vain kaksi ääntä. Omasta mielestä se oli nimittäin tosi kiva ja sai paljon kehujakin - toisin kuin tavallistakin tavallisempi housut + paita -kombo (oikealla puolella). No, onnistuihan housujen värjäys sentään. Mua vähän pelottaa kun nuo muodistukset ja värjäykset onnistuu loppujen lopuksi aina tosi hyvin, vaikken ole suuremmin suunnitellut. Milloinhan tulee eka kunnon moka? Nimim. seuraava kanvaasi onkin sitten tukka!


jaettu 9. Spiraali ja Pacman töissä - molemmat 1 ääni (3%)

Myönnetään. Nämä ovat molemmat vähän outoja, eikä loppuun asti mietittyjä. Jos olisinkin pukeutunut illalla ja viimeisen päälle fiilannut, olisi näistäkin voinut pienin muutoksin saada toimivia. Toisaalta onhan sekin ihan jännää valita vaatteensa summanmutikkaan illalla ja pukeutua niihin aamulla - näytti sitten kuinka erikoiselta tahansa.


Omat suosikit miustaakseni Keltaiset shortsit, Sitruunalaku, Herkullinen ja Fairytale. Nyt alkoi mulla vapaat ja aurinkokin pitkästä aikaa tuli näkyviin! kesä-kesä-kesä! Siis puistoon :) Tschüss!

Thanks for Voting! Please comment. What is your opinion on the results?

2 kommenttia :

  1. Multa taisi mennä äänestys ohi (vai äänestinkö? ei mitään muistikuvaa :D :O), mutta en ihmettele voittajaa. Luulen, että nykyajan varsin urbaanissa ja kovassa maailmassa maalaismainen viattomuus saa paljon arvostusta :) Ja sitä löytyy mun mielestä tosta asusta. Se on raikas ja tietyllä tapaa perinteinen, mutta ei yhtään tylsä.

    Vaikka sitten taas mun mielestä sulle sopii sitruunalaku noista kaikista parhaiten :) Ainakin sen perusteella, mitä oon persoonastasi blogista oppinut.

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoista! :) Totta tosiaan, tuo voittaja-asu ei ole oikein minua, ja kai siksi sitä vähän vierastan.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>