torstai 22. huhtikuuta 2010



Yhtä juhlaa, kahta juhlaa!


Photo: Kapsu

Edellisen postauksen jäljiltä tilanne oli siis se että Kapsun kanssa oltiin Godotissa ja odoteltiin, ketäpä muutakaan kuin... Tiiaa ja Mikkoa seuraan liittyviksi.


Photo: Mikko

Photo: Alise

Photo: Tiia

Photo: Kapsu

Juotiin itsemme mukaviksi, pelattiin Durakia, höpötettiin hassuja, jauhettiin ja naurettiin vaan.

Photo: Tiia

Lähdettiin kohti kotia, koska ajateltiin mennä illemmalla yksiin bileisiin. Tuossa vaiheessa mulla vielä oli muovikassi mukana ja hetkeä myöhemmin laitoin pussiin Becks Level 7 -pullon. Olipa siellä myös oranssi huivini. Ei ole enää :(

Photo: Kapsu

Kotona ehostauduttiin ja laulettiin karaokea. Tuo on muuten ihan kiva sivusto, mutta jostain syystä ei tahdo aina (melkein koskaan) tunnistaa mikkiä, jos ei siihen hölötä, eikä aina silloinkaan. Viime viikonloppuna vaihdoinkin ihan vaan youtuben karaokevideoihin. Niissä ei näe kuinka väärin tai oikein laulaa, mikä ei kyllä sinänsä haittaa. Siisteintä on vaan laulaa mikkiin :)

Photos: Kapsu




Taas mulle kävi näin. Tässä kyllä tajusin että se on videolla. Kaksi kertaa ennen tätä otin vahingossa videokuvaa meikistä. Mutta näkyypähän paremmin kuin valokuvayrityksissä!

Meikissä jännää on siis olevinaan nuo poskiviirut. Kastoin vaan etu- ja keski-sormen vedessä, otin väriä haluamastani luomiväristä ja huitaisin poskille. Käytin pronssia, joka muutenkin oli meikin avainsana.


Photo: Kapsu

Mentiin Suicide Circuseen, koska siellä oli yksi kaveri soittamassa. Sisäänpääsy oli taas jännittävä paikka, kun joku heitti matkalla ilmoille kysymyksen onko mulla paperit mukana, eikä tietenkään ollut, koska enhän minä niitä tarvitse. Ovella onneksi vaan kysyttiin että kuka on nuorin ja sitten Tiian piti sanoa ikänsä. Jännää. Ei siis kuitenkaan näyttää mitään..

Holger sattuikin olemaan kivasti lippuja myymässä niin saatiin vähän alennusta. Mentiin tanssimaan. Musa oli ihan ok, house painotteista. Oli kivoja kohtia ja nostatuksia, mutta sitten taas lässähti. Tanssin hetken aikaa täysillä valotikkujen kanssa ja sitten siirryin sohvalle lepäilemään.


Pois lähdettiin hiukkasen ennen seitsemää - juuri kun Holger olisi alkanut soittamaan. Ei voinut mitään. Oltiin väsyjä ja seuraavana päivänä oli ohjelmassa kotibileet.

Photos: Kapsu

Mua ei yhtään huvittanut pitää mitään kotibileitä, kun juuri edellisenä viikonloppuna oli ollut mun synttärit, mutta pakkohan se sitten oli, kun näin oli sovittu, eikä muuten taas pitkään aikaan voisi pitää mitään. Mua vaan ärsytti ihan hirveesti ja suunnittelin että olisin lukkiutunut omaan huoneeseen, mutta päätin sitten kuitenkin yrittää.

Suihku+ehostautuminen+drinksua+kortinpeluuta siinä odotellessa. Mukavan rauhallisesti alkoi kemut, kunnes sitten yläkerran neidit saapuivat ystävineen puolen yön jälkeen (?). Niitä tuli ensin jotain 8 ja tuntui että niitä tuli koko ajan vaan sen jälkeenkin. Oli ihan jees, keskityin taas vaan tanssilattialla kuntoiluun ja valotikku-shown pitoon. Niin ja kai mä jossain vaiheessa musiikistakin vastasin.


Jossain vaiheessa mulla paloi hermot. Olin menossa tekemään itselleni täydennysdrinksua, kun huomasin ettei mun vodka-pulloa enää ollutkaan siellä missä piti. Eikä missään muuallakaan. Ei löytynyt edes tyhjää pulloa seuraavana päivänä, joku oli siis ottanut sen vaan mukaansa. Ai että mä tykkään näistä saksalaisten tavoista. Sehän on tapana että isännän juomat saa juoda, mutta että ihan kotiin kuljettaa?? Ja näissä kemuissa piti vielä olla poikkeussääntö että omat juomat. Siitä jäi siis vähän kelju maku suuhun. Lisäksi joku herra x horjahti meidän parvekkeella ikkunan rikki. Olin paikalla, ei se kyllä mitään kummallista tehnyt, kuului vaan räts. No, onneksi olin näkemässä: "hähää rikoit sitten mun ikkunan!" Sanoi että vakuutuksensa korvaa. Tiia kertoi että samainen poika oli ollut pari tuntia kylppärissä yrjöilemässä. Voi olla ollut pieni morkkis seuraavana päivänä.

Photos: Kapsu

Ei mulla mitään kivoja kotibileitä vastaan ole, mutta noi oli kuin jotkut kaaootiset teinibileet. Opetteilsivat tavoille ja käyttäytymään kännissä. Innolla odotan seuraavia bailuja, jotka muuten varmasti on yläkerrassa, ei meillä! Anteeksi, nyt kuulostan hirveän katkeralta tiukkikselta. Oli mulla oikeasti tosi kivaa siinä tanssiessa ja tulipahan nyt sitten tutustuttua niihin naapureihin. Tykkäsin kyllä enemmän alakerran naapureista, vaikka musisoivatkin keskellä yötä. Ainiin, tulihan sieltä pari piipahtamaan noihinkin bileisiin - joskus viiden aikoihin, kun kemut oli oikeastaan loppumassa jo :D


Purely about partying:
  • Two weeks ago on Friday after Godot cocktail moment and singing karaoke and creating party looks in our place we went to Suicide Circus to dance. The music was fine but not that brilliant, so I didn't dance that much.
  • Somehow I looked like a cave woman again. Only a big bone missing from my hair.
  • The next day we had a party at our's. I didn't feel like throwing a party at all as I just had my b-day the weekend before. However, I tried my best and in the end had lots of fun just dancing the whole night. That was cool. What wasn't so cool is that somehow this party turned into a bit chaotic teenager party instead of just a cool crazy funny one. Just for an example somebody stole my vodka bottle - not just drank it but really took it with him/her as I didn't find the empty bottle anywhere. You don't do that, do you?
  • Uujea, we had a strobo also :) Katri took some nice pictures.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>