sunnuntai 15. maaliskuuta 2009




Toisesta sisään ja toisesta ulos

Tässä tämä mainostamani korvakoru-postaus nyt tulee, vaikka vähän laiskottaisikin. Olen nimittäin törmännyt torttuilmiöön. Ensin näin siellä täällä vain legoista tehtyjä korvakoruja, mikä on aika kiva idea muuten, mutta nykyään näkee näitä erilaisia muovisia kakunpaloja ja donitseja kaikkialla. (kuva etsy.com)
En oikein lämpene ajatukselle, että korvissani roikkuisi pitsanpalat tai hampurilaiset. Jotenkin se olisi vain outoa. Ei siististi outoa vaan pelkästään hämmentävää. Näiden tortunpalojen (ja sellaisten muffinsitöräysten) kuvia näin muuten alushousuissakin. Sekin oli hmm. jännää.

Legokorviksia oon hiplaillut muutamaan otteeseen, mutten kuitenkaan ole tarpeeksi ihastunut. Näin Mauerparkin sunnuntaikirppiksella myös sellaiset miniplug-korvikset. Ne voisi olla hauskat kyllä! AV-huumoria.

Ja tästä päästäänkin jouhevasti korvisvalikoimaani, joka ei hääppöinen ole (nappikorviksia en nyt jaksanut kuvata).

En oikein osaa pitää korviksia, mutta joskus tekee mieli ostaa sellaiset, jos täydelliset tulee vastaan. Tästä puuttuu suuret punaiset tähdet, jotka sain berliiniläiseltä kaverilta kirjeitse, kun asuin vielä Suomessa. Olin ikuisuuden etsinyt sellaisia Jem-korvakoruja (Jem & the Holograms - Google it!), ja sitten kun vihdoin sellaiset sain, niin eiköhän isoista tähtikorviksista tullut trendi. Vähän harmitti.

Meripihka-korvikset taitaa kyllä olla äidin korulippaasta. Jostain syystä kulkeutuneet mulle. Krhm. Ehkä kerran olen käyttänyt.

Mulla on järjetön araknofobia, mutta isot hämähäkki-korvakorut oli saatava. Muistaakseni pilailupuodista on nämä, muovia, hinta alhainen. Näissä oli sellaiset typerät klipsut, jotka itse vaihdoin koukkuihin.

Luuranko-korvakoruista minulla ei ole aavistustakaan. Ehkä jostain netistä tilattu Halloween-bileisiin? Aika hauskat mielestäni. Näidenkin kohdalla mulla oli ollut jonkun aikaa pinttymä, että haluaisin luurankokorvakorut ja sitten jonain kauniina päivänä ne löysin. Mulle on sanottu että ne on rumat, mutta omasta mielestäni vain hauskat, oudot ja taiteelliset.

Chilikorvikset on Boxhagenerplatzin sunnuntaikirppikseltä. Parin euron luokkaa.

Muumikorvikset taitaa äiti olla saanut joltain joskus lahjaksi, ja jotenkin kummasti ne ovat mulle päätyneet. Vähän liian söpöt mun makuun, mutta muumit on ihania.


Tämän onnettoman valikoiman kuvattuani aloinkin selailemaan etsy.comia (josta kaikki seuraavat kuvat). Jos olisin varakas ja pitäisin korviksia enemmän, hankkisin kyllä seuraavat killuttimet (tai jos ne tulisivat jossain vastaan maksaen pari euroa):

Tetris! Sivuilta löytyi paljon erilaisia ja erivärisiä tetriskorvakoruja, mutta tämä pari on ehdoton suosikki. Tämänkaltaiset voisi tosin ehkä itsekin askarella.


Super Mariosta tutut sienet! Tosi söpöt. Tykkään muutenkin vastaavista sienistä esim. printeissä tai pinsseissä.

Ba-na-na-nas? En osaa sanoa, mikä näissä muhun vetosi. Ehkä väri? Ja luonnollisuus. Banaaniterttu - kyllä kiitos! Ketsuppipurkki, sushirulla, ranskalaispaketti, hodari, pekoni - Ei kiitti, mielummin suuhun kun korvaan.

Aloin miettimään mitä muuta syötävää voisi olla (tuli muuten nälkä). Ja sitten löysin nämä: Limeviipale kavereineen joista kaikki ihan mieluustin ottaisin. Raikkaita ja hauskoja. Pyöreät, mutta littanat nappikorvikset ovat mielestäni parhaimpia muodoltaan.


No niin, ja sitten hienona klikkailupäätöksenä nämä:


Tacot. En tiedä miksi sitten nämä olisi ok. Ehkä siksi kun tykkään tacoista ja kaikesta tulisesta ja meksikolaisesta ruuasta. Nämä kävisi mulle, koska sopivat siis persoonaani. Eli jos joku siis tykkää pekonista yli kaikien, niin kai sille sitten sopii sellaiset korvikset.

Loppuun kasarikevennys eli Jem-intro:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>