sunnuntai 15. maaliskuuta 2009




Lazy Sunday Afternoon

Vaahtokylvyn jälkeen puin nämä vaatteet päälleni, tarkoituksenani lähteä käymään apteeksissa. Lähes samantien kuitenkin luovutin, vaihdoin oloasuun ja kömmin takaisin sänkyyn, jossa tätäkin päivitystä kirjoitan.

Halusin vaan ilmaista, että minäkin omistan housut. Tummat pillifarkut on ellokselta ja elämäni ensimmäiset kapealahkeiset housut. Olen aina käyttänyt leveälahkeisia, koska näytän sellaisissa mielestäni paremmalta. Nämä farkut ovat kuitenkin monikäyttöisyytensä takia olleet ahkerassa käytössä.

Musta pitkä printti-T-paita on Humana-kirppikseltä (Berliini), hinta 5e. Tummanpunaiset nilkkurit ellokselta. Nämä nähtyäni minun oli pakko saada ne omikseni. Käytän harvoin korkokenkiä, mutta nämä ovat jotain erityistä: niin suloiset ja samalla coolit. Koko pitkän talven olen odottanut, että pääsisin näitä käyttämään.

Muoviset chilikorvikset on Boxhagener Platzin sunnuntaiselta ulkoilmakirppikseltä. Hinta parin euron luokkaa. Musta rannekoru on H&M miestenosastolta, vuosia sitten hankittu.

4 kommenttia :

  1. Oijoi nuo kengät! Täydelliset. Kadehdin myös asuinpaikkaasi, voittaa Oulun 6-0.

    VastaaPoista
  2. Heheh. Ei oo kyllä valittamista. Oulussa pitäiskin joskus käydä fiilistelemässä - asuin siellä 5-vuotiaana.

    VastaaPoista
  3. minä ei ymmärtä miks tää asukokonaisuus on ykkösen äänestykses! paita on tosi hiano, mutku niinku niin

    VastaaPoista
  4. Kenkien takia kai. Onhan tää miunkin mielestä vähän tylsähkö.

    VastaaPoista

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>