maanantai 23. maaliskuuta 2009




Jämä Pop

Voi ei, voi ei. Huomenna lento Suomeen. Tässä vähän olen pakkaamista jarrutellut, olen nimittäin toivoton siinä tehtävässä. Suuntaan tai toiseen olen aina raahannut sen 20 kiloa, pelkkiä vaatteita. En edes tiedä miten se on mahdollista. Nyt yritän järkevöittää mukaan lähtevää tavaraa. Tosin onnistumisprosentti vähenee vähenemistään. Mieletön röykkiö vaatetta rinkkaan pääsyä odottamassa senkun kasvaa. Ja tällä kertaa olisi saatava useammat kengätkin mukaan. Ja takkeja! Jos nyt kerran on vielä talvi Suomessa, ja ennen kuin palaan Berliiniin, ehtii toivottavasti kesäkin vähän kurkistella.

Tänään puin siis päälleni vaatteita, joita en ainakaan ota mukaan, helpottaakseni pakkaamista:

Housut, tosi isot housut on miespuoliselta ex-kämppikseltä perityt :D On tosi mukavaa toisinaan pukeutua isoihin lökäreihin. Nämä ovat kuulemma so out of fashion, ettei järkeäkään. 90-luvulla oli joka pojalla moiset, minulle kerrottiin. Tykkään näistä silti! Enpä ennekään ole muodin perässä kulkenut, enneminkin edellä.
Meinasin nämä heti saatuani laittaa päälle Berghainiin bileisiin, mutta pojat tyrmäsivät aikeeni sanomalla: äskeinen oli parempi. Silloin äsken minulla oli punaiset tuulipuvun housut ja ruskea toppi, että joo.

Eräs Berliinin kaveri tekee vöitä ja laukkuja ja tämän keltaisen sain kerran hänen tultua kyläilemään.

Ja mikäpä muu tähän hohdokkaaseen lookiin sopisikaan paremmin, kuin pari rikkinäisiä villasukkia.

Incubusin bändipaita on ihan varmasti kallein t-paitani, ja myöskin ainoa pinkki paitani. Se on myös muisto ensimmäiseltä Berliinin matkaltani, kun tulimme siskoni kanssa katsomaan kyseisen bändin keikkaa.


En pidä paitaa kovinkaan usein. Monet ovat sanoneet sen olevan ruma. Itse tykkään kuitenkin kuvasta kovin. Ainoastaan paidan muoto on vähän outo, johtuen seuraavasta pikku tarinasta:

"Ihan ekaks juostiin ostamaan Incubus-paidat. Sanoin myyjälle että haluun ton M-kokosena. Sit se vähän mittaili mua katseellaan ja pudisti päätään hymähdellen. "I think L, because you´re so..." ja alko levitellä käsiään. Vekkulia, oon large, mut ei se haittaa. (Menin sit ostaa sen ällän, joka kuitenki osottautu liian isoksi ja jouduin kiinnittää sen hakaneuloilla :P)"

Myöhemmin olen ihan ompelukoneella surrutellut sivusaumoja kasaan, mutta ei se jotenkin tietenkään sama ole. Ostaa nyt hintava T-paita ja joutua sitä itse muovaamaan.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Tee mun päivä ja jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
>